قوانین و مقررات

قوانین و مقررات عمومی

وب‌سایت گام رویایی تو طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین جرائم اینترنتی و مجموعه‌ قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت داشته و کاربران محترم آن موظف هستند به عدم درج هرگونه مطالب سیاسی و یا مغایر با شئون اخلاقی و مذهبی کشور.

در غیر این صورت، شناسه‌ کاربری این افراد لغو شده و تبعات این موضوع نیز بر عهده‌ کاربر خواهد بود.


خدمات و محتوای ارائه‌شده توسط گام رویایی تو:

جهت استفاده‌ در این وب‌سایت تولید شده و هرگونه سوءاستفاده از اطلاعات، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و… از این وب‌سایت پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ی سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد.

ذکر مطالب این وب‌سایت تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی وب‌سایت گام رویایی تو و لینک مطلب ذکرشده در اینترنت، مجاز است و در رسانه‌های کاغذی، فقط با کسب اجازه‌ی کتبی از مسئولان وب‌سایت ممکن خواهد بود.


اطلاعات شخصی کاربران در وب‌سایت کاملاً محرمانه است؛ بنابراین جهت حفظ حریم اطلاعات شخصی سایر کاربران، کاربر باید تعهد نماید تا عامل تلاش جهت هک کردن هرگونه اطلاعات موجود در سایت نبوده و هیچ‌گونه معاونت یا مشارکتی با اشخاص حقیقی یا حقوقی در این امر نداشته باشد.

ضمناً کاربر تعهد می‌نماید که هرگونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص یا موسسه‌ دیگر را در اسرع وقت به مدیریت سایت گام رویایی تو اطلاع دهد.


کاربران تعهد می‌نمایند که اطلاعات خود را هنگام ثبت‌نام و رزرو به‌صورت صحیح در وب‌سایت وارد کنند. در صورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، مسئولیت عواقب بعدی این عمل بر عهده‌ی کاربران خواهد بود.


کاربر تعهد می‌نماید هرگونه تغییر در مشخصات فردی خود را در اسرع وقت در وب‌سایت گام رویایی تو اصلاح نماید در غیر این صورت این وب‌سایت هیچ مسئولیتی در قبال تبعات ناشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.


وب‌سایت گام رویایی تو به فروش اینترنتی بلیط هواپیما می‌پردازد و در قبال شرایط اضطراری (بدی آب‌وهوا، بلایای طبیعی و غیره)، کنسلی، تأخیر یا تعجیل پرواز مسئولیتی را بر عهده نخواهد داشت و کلیه مسئولیت‌ها بر عهده‌ی شرکت هواپیمایی مجری پرواز است.


هرگونه سوءاستفاده از نام گام رویایی تو، سایت اینترنتی گام رویایی تو، مکاتبه از طرف گام رویایی تو یا استفاده از نام‌های مشابه و دارای تطابق ممنوع بوده و از طریق شکایت به مراجع قانونی ذی‌صلاح، دادگاه‌های رسیدگی به جرائم اینترنتی در داخل یا خارج از کشور و نیز اطلاع‌رسانی به سرویس‌دهندگان و سرویس‌گیرندگان اینترنتی قابل پیگرد خواهد بود.
وب‌سایت گام رویایی تو اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ مجموعه‌ی دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت اما مراجع ذی‌صلاح تنها در صورت بروز موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.


استفاده از خدمات خاص (ویلچر، ماسک اکسیژن در حین پرواز، رژیم غذایی خاص و غیره) در پرواز نیازمند به اطلاع‌رسانی و هماهنگی با ایرلاین دارد. در صورت نیاز به دریافت خدمات خاص می‌بایست پیش از خرید پرواز موردنظر خود با پشتیبانی سایت گام رویایی تو جهت بررسی امکان ارائه این‌گونه خدمات توسط ایرلاین، تماس حاصل فرمایید.


در صورت اتصال به وب‌سایت گام رویایی تو از طریق سایت‌های دیگر یا ارجاع کاربر از سایت گام رویایی تو به سایت دیگری، گام رویایی تو مسئولیتی در مورد محتوای این وب‌سايت‌ها بر عهده ندارد. وجود این ارتباطات اینترنتی، به‌منزله‌ی تائید یا ارتباط گام رویایی تو با تولیدکنندگان آن‌ها نیست.


در صورت اخذ رزرو در پروازهای خارجی و تصمیم بر به تعویق انداختن پرداخت و صدور بلیط خود، یادآور می‌گردد که نرخ ريالی بلیط و پرواز مسیرهای خارجی کاملاً مطابق و تابع نرخ تبدیل ارز بوده و نوسانات نرخ ارز اعلامی در این سامانه، تأثیر مستقیم بر روی نرخ صدور رزروهای ارائه‌شده از سوی ایرلاین‌ها دارد.

شرایط و ضوابط رزرو و خرید بلیط هواپیما

عملیات خرید بلیط در وب‌سایت گام رویایی تو مشمول مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار ضمن خرید اینترنتی بلیط، تعهد می‌دهد که از کلیه‌ قوانین و مقررات خرید بلیط آگاهی کامل دارد.
حضور مسافر در فرودگاه، دو (2) ساعت قبل از پرواز در پروازهای داخلی و سه (3) ساعت قبل از پرواز در پروازهای خارجی، الزامی است.

مسافرینی که قصد سفر به گرجستان را دارند باید به موارد زیر توجه داشته باشند. در غیر این صورت مسئولیت خسارت و هزینه‌های وارده بر عهده مسافر است:

  1. داشتن بلیط معتبر مسیر برگشت (مسیر تفلیس - تهران)
  2.  داشتن واچر معتبر هتل متناسب با بلیط رفت‌وبرگشت
  3.  همراه داشتن بیمه مسافرتی متناسب با مدت‌زمان اقامت
  4.  داشتن هزینه کافی و متناسب با تعداد روزهای اقامت

هنگام اخذ رزرو یا صدور نهایی بلیط، نام مسافر باید به‌صورت صحیح با حروف انگلیسی وارد شود. مطابق قوانین سازمان حمل‌ونقل هوایی بین‌المللی (یاتا) و سازمان هواپیمایی کشوری امکان اصلاح نام مسافر وجود ندارد و وب‌سایت گام رویایی تو، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اطلاعاتی که توسط کاربر به‌اشتباه واردشده‌اند بر عهده نخواهد داشت و برای اصلاح نام مسافران بلیط باید کنسل شده و مجدداً خریداری شود.


در صورت وجود هرگونه ابهام یا شبهه در اطلاعات ارائه‌شده، حتماً پیش از تکمیل فرآیند خرید جهت رفع این موارد با پشتیبانی گام رویایی تو تماس بگیرید.
بلیط خریداری‌شده متعلق به مسافری است که مشخصات خود را در سیستم وارد نموده و غیرقابل‌انتقال به غیر است. در صورت عدم تطابق نام مسافر در بلیط و کارت شناسایی، از پذیرش مسافر جلوگیری به عمل خواهد آمد.


در قوانین هواپیمایی کشوری، مسافران نوزاد کم‌تر از دو سال، مسافران کودک بین دو تا دوازده سال تمام و مسافران بزرگ‌سال، بیش از دوازده سال سن دارند. در صورت عدم دقت کاربر و اشتباه وارد نمودن رده‌ی سنی، از سوارشدن مسافر به هواپیما ممانعت به عمل خواهد آمد. لازم به ذکر است که در بلیط‌های نرخ مصوب، قیمت بلیط برای مسافران نوزاد، کودک و بزرگ‌سال متفاوت است، اما در بلیط‌های چارتری و غیرقابل استرداد، قیمت بلیط کودک با بزرگ‌سال برابر است.


مسئولیت کنترل ویزای کشور مقصد و ویزای ترانزیت به عهده مسافر است.
در صورت تکمیل شدن ظرفیت پرواز حین فرآیند خرید و پرداخت وجه بلیط و کسر شدن مبلغ از حساب شما، مبلغ بلیط به‌صورت اعتبار به‌ حساب کاربری شما افزوده می‌شود و می‌توانید مجدد جهت خرید بلیط اقدام نمایید. کسر مبلغ از حساب شما به‌منزله‌ی اخذ قطعی بلیط نمی‌باشد.


پس از تائید رزرو و پرداخت در درگاه بانکی، بلیط شما صادر و به ایمیل مسافر ارسال می‌گردد. هنگام مراجعه به فرودگاه، در پروازهای چارتر ارائه‌ی یک نسخه‌ی چاپ‌شده از بلیط و در پروازهای سیستمی، ارائه‌ی شماره‌ی بلیط به همراه مدرک معتبر شناسایی به کانتر هواپیمایی مربوطه الزامی است.


در صورت نیاز به خدمات ویلچر، برای بررسی امکان ارائه این سرویس از طرف هواپیمایی ماهان قبل از خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


کنسل کردن بلیط هواپیما شامل جریمه‌ کنسلی مطابق با قوانین بلیط می‌گردد. مقدار این جریمه بنا بر قوانین کنسلی هر ایرلاین متفاوت است و در زمان درخواست کنسلی، به اطلاع مسافر خواهد رسید. مبلغ جریمه از قیمت بلیط کسر شده و باقی‌مانده مبلغ، به‌حساب مسافر استرداد خواهد شد که البته این مسئله در مورد برخی پروازهای چارتر یا غیرقابل استرداد صادق نیست و مبلغی جهت بلیط این پروازها در صورت کنسلی به درخواست مسافر مسترد نخواهد شد.


در صورت کنسل کردن بلیط، قیمت آن با کسر مقدار جریمه بلافاصله به‌صورت اعتبار به‌حساب کاربر سایت افزوده خواهد شد. مدت‌زمان بازگشت وجه، تابع مقررات بین‌بانکی (بین 24 تا 72 ساعت) می‌باشد.


در صورت لغو پرواز یا تأخیر بیشتر از دو ساعت، مسافرمی باید بلیط خود را نزد کانتر هواپیمایی مربوطه در فرودگاه مهر کرده و مطابق با قوانین شرکت هواپیمایی مربوطه، نسخه دیجیتال یا اصل بلیط را به محل شرکت ارسال نموده و هزینه‌ پرواز پس از تائید ایرلاین مربوطه، به شما بازگردانده خواهد شد. همچنین اگر مسافر پیش از رفتن به فرودگاه از لغو پرواز مطلع شود، می‌تواند با تماس تلفنی با گام رویایی تو، بدون پرداخت جریمه بلیط را کنسل و از پروازهای موجود بلیط تهیه کند . لازم به ذکر است که اگر پرواز رفت‌وبرگشت از دو ایرلاین مختلف باشند، در صورت لغو پرواز رفت یا انصراف مسافر از پرواز به دلیل تأخیر بیش از دو ساعت، ارائه اصل برگه هر دو بلیط مهرشده به دفتر گام رویایی تو الزامی بوده و همچنین ممکن است به دلیل قوانین بین ایرلاین‌ها لغو پرواز برگشت شامل جریمه‌ی کنسلی شود.

طبق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری، همراه داشتن مجوز پزشک معتمد ایرلاین برای خانم‌های باردار، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی، بیماری‌های تنفسی، صرع، آنمی شدید، دوران نقاهت بعد از عمل جراحی، دیابت ملیتوس کنترل نشده، افرادی که دیالیز می‌شوند، افرادی که از داروهای تضعیف‌کننده‌ی سیستم ایمنی استفاده می‌نمایند و یا هرگونه بیماری که سبب منع سفر هوایی باشد، هنگام سوارشدن به هواپیما ضروری می‌باشد. همچنین لازم است که این مسافران، داروهای موردنیاز خود را در طول سفر به همراه داشته باشند. لازم به ذکر است که همراه داشتن نامه مربوطه برای انجام پرواز کافی نبوده و در صورت تشخیص خطرناک بودن سفر برای افراد ذکرشده یا دیگر مسافران مجاز به ممانعت از پرواز این دسته از مسافران می باشد و کنسلی بلیط در چنین شرایطی، مطابق با قوانین اولیه بلیط صورت خواهد پذیرفت.


لطفاً توجه داشته باشید که در اغلب ایرلاین‌ها، به دلیل وجود قرارداد مابین ایرلاین و شبکه حمل‌ونقل ریلی و یا اتوبوس‌رانی کشور مقصد، ممکن است قسمت‌هایی از سفر با قطار یا اتوبوس ارائه گردد. در صورت ارائه رزرو شما با مسیرهای قطار یا اتوبوس، لطفاً پیش از تکمیل فرآیند خرید و صدور بلیط با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.


قوانین مربوط به تحویل بار کاملاً منوط به دستورالعمل‌های ایرلاین مربوطه بوده و در برخی از پروازهای خارجی می‌بایست بار در نقاط میانی مسیر (ترانزیت) تحویل گرفته و مجدداً تحویل داده شود. لذا در صورت وجود هرگونه ابهام یا شبهه در مورد قوانین بار و یا لزوم داشتن ویزا در فرودگاه ترانزیت، حتماً پیش از تکمیل فرآیند خرید جهت رفع این موارد با پشتیبانی گام رویایی تو تماس حاصل فرمایید


مطابق قوانین سازمان هواپیمایی کشوری، بلیط رفت‌وبرگشت داخلی خریداری‌شده در یک روز، می‌بایست دارای فاصله زمانی حداقل 4 ساعت باشد تا بتوان در صورت تأخیر بلیط رفت، بلیط برگشت را کنسل نمود. کنسلی بدون جریمه بلیط رفت یا برگشت در چنین شرایطی، منوط به وجود قرارداد بین دو ایرلاین بوده و در صورت تمایل، می‌توانید برای آگاهی از وجود چنین قراردادی، با پشتیبانی گام رویایی تو تماس حاصل فرمایید.


در صورت عدم استفاده از پرواز رفت در پروازهای خارجی سیستمی، بلیط برگشت توسط ایرلاین باطل می‌گردد.


گام رویایی تو صرفاً به‌عنوان نماینده فروش ایرلاین‌ها خود را موظف به پیگیری درخواست‌های مسافرین با ایرلاین می‌داند اما مسئولیت مشکلات به وجود آمده در روند اجرای پرواز در فرودگاه از قبیل تغییرات برنامه پروازی (ساعت و تاریخ پرواز)، کنسلی پرواز به علل مختلف (لغو به دلیل شرایط جوی، کنسلی برنامه پروازی ایرلاین به مقاصد مختلف، کنسلی به دلیل شرایط سیاسی و ...) را بر عهده ندارد.


کاربران موظف به بررسی قوانین و مقررات کلیه پروازها پیش از صدور بلیط و نهایی نمودن خرید خود می‌باشند. لطفاً توجه داشته باشید که قوانین و مقررات بلیت‌ها به‌محض صدور لازم‌الاجرا بوده و گام رویایی تو موظف به پیروی از قوانین ایرلاین می‌باشد.


توصیه گام رویایی تو به کاربران در هنگام خرید پروازهای خارجی، انتخاب پروازهای سیستمی با قوانین و شرایط تغییر تاریخ و استرداد به‌منظور کاهش احتمال ضرر و زیان کاربران در صورت وقوع شرایط اضطراری برای کاربر می‌باشد. در صورت خرید پروازهای غیرقابل استرداد توسط کاربر، گام رویایی تو نیز مطابق قوانین قادر به استرداد مبلغ به کاربران نمی‌باشد.


لطفاً توجه داشته باشید مسافرین پروازهای خارجی که از مسیر رفت خود استفاده نموده‌اند و درخواست استرداد مسیر برگشت خود را دارند می‌بایست مدارک اقامتی (از قبیل پاسپورت کشور مقصد، مدارک اقامت، ویزای کار...) خود را جهت این امر ارائه نمایند. در غیر این صورت امکان استرداد بلیط وجود نخواهد داشت.


در برخی پروازها و ایرلاین‌ها، مسافران موظف به ثبت حضور اینترنتی (Online Check in) در سایت ایرلاین می‌باشند و در صورت عدم ثبت موفق آن، ایرلاین با اخذ مبلغی به‌عنوان جریمه، کارت پرواز را صادر می‌نماید. در صورت عدم تکمیل فرآیند ثبت حضور اینترنتی (Online Check in)، مسئولیت عواقب ناشی از آن، به عهده کاربر و مسافر خواهد بود.
بار مجاز در پروازهای خارجی هواپیمایی ایران ایر در تمامی کلاس‌های اکونومی 30 کیلوگرم می‌باشد.


با توجه به عدم عضویت ایرلاین‌های ساها،سپهران، ایران ایرتور، زاگرس در قرارداد 14 جانبه ایرلاین‌های داخلی، در صورت خرید پرواز رفت‌وبرگشت با دیگر ایرلاین‌ها و بروز هرگونه تغییرات پروازی در پرواز رفت یا برگشت، ایرلاین ساها متعهد برای کنسلی بدون جریمه بلیط خود و دیگر ایرلاین‌ها نمی باشد.


در هواپیمایی ماهان توجه به نکات زیر ضروری است:
در صورت نیاز به خدمات ویلچر، برای بررسی امکان ارائه این سرویس از طرف هواپیمایی ماهان قبل از خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

بلیط‌های نوزاد در پروازهای داخلی هواپیمایی ماهان فاقد هرگونه بار مجاز می‌باشد.
شرایط استرداد

**مبلغ قابل‌استرداد پس از ارسال مدارک موردنیاز و درخواست به پشتیبانی، پس از تائید ایرلاین حداکثر طی مدت ۷۲ ساعت کاری به همان حسابی که خرید توسط آن صورت گرفته به‌صورت آنلاین واریز می‌گردد. لازم به ذکر است که در صورت بروز خطای بانکی در فرآیند استرداد و عدم واریز وجه توسط بانک، کاربر می‌بایست شماره کارت، شماره‌حساب و یا شماره شبا، صرفاً متعلق به خود را جهت استرداد به پشتیبانی سایت اعلام فرماید.**

 

قوانین و مقررات هتل داخلی

گام رویایی تو می‌تواند در صورت افزودن قابلیت‌ها و خدمات جدید و یا تغییر در قوانین و مقررات هتل‌ها و تأمین‌کنندگان سایت و همچنین در جهت بهبود عملکرد، اقدام به بروز رسانی ضوابط و مقررات وب‌سایت نماید.


اطلاعات هتل‌های موجود در سایت گام رویایی تو، شامل داشتن ظرفیت خالی اتاق، نقشه هتل، قیمت‌های به‌روز شده، ستاره هتل‌ها، تصاویر هتل‌ها، عوارض و مالیات، حق سرویس، وعده‌های غذایی، امکانات هتل، ترانسفر فرودگاهی و ... توسط هتل‌ها و تأمین‌کننده‌های مختلف تهیه می‌گردد و مسئولیت صحت آن، بر عهده هتل منتخب و یا تأمین‌کنندگان سایت بوده و گام رویایی تو در جهت ایجاد صحت اطلاعات هتل تمام تلاش خود را می‌نماید، در صورت نیاز مسافر به کسب اطلاعات جزئی با دقت بالاتر می‌بایست با شماره پشتیبانی 24 ساعته گام رویایی تو تماس حاصل فرمایند.


حال ممکن است هتل‌ها و سایر اقامتگاه‌ها در مواردی در ارائه خدمات اعلامی کوتاهی کنند و یا کلیه یا برخی از اطلاعات مندرج در صفحه هتل، اقامتگاه مطابق با اطلاعاتی که در زمان معرفی آن محصولات اعلام‌شده، نباشد. در این صورت مسئولیت ناشی از هرگونه نقض یا مغایرت با مالک هتل، اقامتگاه یا سرویس‌دهنده سایت می‌باشد. در این صورت ما از شما می‌خواهیم تا این قبیل مشکلات را با تیم پشتیبانی 24 ساعته گام رویایی تو در میان بگذارید تا ضمن پیگیری در کوتاه‌ترین زمان، بازخورد آن را در اختیار هتل و سرویس‌دهنده سایت قرار داده و در صورت لزوم، سرویس مذکور را از محصولات خود حذف نماید.


گام رویایی تو تعهد می‌کند که بعد از رزرو کردن و صدور رسید هتل در آن تاریخ برای مسافر رزرو شده باشد، اما این شرکت در قبال کیفیت خدمات ارائه‌شده از سوی هتل و اقامتگاه مسئولیتی ندارد.


در روزها و فصول پرمسافرِ سال، هتل‌ها و سایر اقامتگاه‌ها قوانین خاصی را اجرا می‎کنند تا بتوانند مدیریت بهتری در پذیرش و ارائه خدمات داشته باشند. ازجمله این قوانین می‌توان به عدم پذیرش کنسلی، تغییر تاریخ، تغییر نام و در برخی هتل‌ها عدم ارائه سرویس‌های اتاق به‌صورت تخت اضافه اشاره کرد، گام رویایی تو در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.


احراز هویت مسافر و شرایط محرمیت، از سوی اقامتگاه یا هتل و بر اساس ارزش‌ها و شئونات اسلامی است؛ اقامتگاه‌ها یا هتل‌ها این اختیار را خواهند داشت در صورت عدم احراز شرایط محرمیت از ورود مسافرین به اقامتگاه ممانعت کرده و مطابق قوانین کنسلی عمل ‌کنند.


گام رویایی تو در برابر قوانین داخلی هتل‌ها ازجمله ضوابط اجتماعی پذیرش مسافران هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.


در صورت درخواست کنسلی هتل از طرف مسافر، همچنین عدم فروش مجدد اتاق کنسل شده در زمان باقیمانده توسط تأمین‌کننده و یا هتل، مبلغی به‌عنوان جریمه توسط مسافر باید پرداخت گردد، میزان این جریمه از یک‌شب تا 100% مبلغ رزرو هتل بسته به سیاست هتل و تأمین‌کننده می‌باشد. ازاین‌رو قوانین کنسلی هر اقامتگاه، در صفحه آن اقامتگاه درج گردیده و ممکن است با اقامتگاه دیگر متفاوت باشد. حتی ممکن است این قوانین در تمام سال یکسان نباشد. در نظر داشته باشید گام رویایی تو تابع قوانین تأمین‌کننده سایت می‌باشد. اطمینان داشته باشید گام رویایی تو تلاش حداکثری خود را در خصوص منافع مسافرین خود انجام خواهد داد.


با توجه به قوانین تأمین‌کننده، در صورت کنسل کردن واچر هتل، علاوه بر هزینه جریمه قیدشده، مبلغ 10% نیز به‌عنوان هزینه خدمات از مبلغ کل کسر گردیده و مابقی به‌حساب مسافر استرداد خواهد شد.


برای پذیرش بانوان که به‌صورت تنها قصد اقامت دارند قانوناً مشکلی وجود ندارد و با نامه رسمی شرکت‎ها و سازمان‌ها مبنی بر مأموریت و یا شرکت در همایش‌ها، اقامت به‌راحتی میسر می‌شود. در صورت داشتن هرگونه سؤال، پیش از نهایی کردن رزرو خود با پشتیبانی 24 ساعته گام رویایی تو تماس حاصل فرمایید.


مسافرین با رزرو و پرداخت وجه هتل و یا مراکز اقامتی قوانین مربوط به آن را نیز می‌پذیرد و می‌بایست به قوانین و ضوابط آن پایبند باشد.

زمان ورود و خروج هر اقامتگاه در صفحه آن ذکرشده است. مسافرین متعهد به رعایت این زمان‌بندی اعلام‌شده هستند.
طبقه واقع‌شدن اتاق و نوع تخت کاملاً بستگی به ظرفیت موجود اتاق‌ها در زمان پذیرش مسافر دارد.

 

عتبات

آری؛ زیارت وادی محبّت و شوق است، نمودی از احساس متعالی و ترجمان پیوند قلبی است. فیض «حضور» در کنار اولیای خدا، زائر را از کیمیای «نظر» برخوردار می سازد. زیارت الهام گرفتن از اسوه ها و تعظیم شعائر و تقدیر از فداکاری ها و تجلیل از پاکی هاست و زائر در برابر آیینه تمام قدّ فضیلت ها می ایستد تا عیار خود را در آن بسنجد. «زائر» مهمان مائده معنوی اولیاء اللّه است و «زیارت» تجدید پیمان و میثاق با امام؛ این «سفر» با کاروان اشک و بر محمل شوق و سوار شدن بر موج عرفان و بُراق عشق است.
و چه زیباست روزی که در پیامک هایمان بنویسم:« آرزومندم غبار غربت از حرم ماه بنی هاشم برگیرم و از عمق جانم بوسه بر ضریح شش گوشه و تربت شفا بخش خامس آل عبا بزنم. ان شاالله به زودی عازم سفر کربلا خواهم بود...»
شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری «گام رویایی تو» تلاش خواهد نمود با ارائه بهترین و کیفی ترین برنامه سفر چنانکه در شأن زوار ائمه همام علیهم السلام می باشد، زمینه برخورداری از این سفر معنوی را برای شما همراهان همیشگی، مهیا نماید. باشد که ثوابی از این زیارت نصیب ما گردد.

عاشقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع)، همکاران ما مشتاقانه منتظر تماس و اعلام آمادگی شما می باشند.(02166882838 :خط ویژه)

مسافر می‌پذیرد چنانچه به‌واسطه اقامت ایشان، خسارتی به محل اقامت و وسایل آن وارد شود، مسئولیت تأمین هزینه‌های مربوط به آن بر عهده ایشان خواهد بود.


درصورتی‌که در مدت‌زمان اقامت مسافر در یک اقامتگاه، عملی خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام شود و مسئولیت آن با شخصی است که مرتکب جرم شده است و گام رویایی تو هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص تخلفات یا جرائم صورت نگرفته است.


در صورت درخواست لغو رزرو اقامتگاه یا هتل، مبلغ رزرو پس از اعمال قوانین کنسلی اقامتگاه یا هتل و یا سرویس‌دهنده سایت، ظرف 1 الی 72 ساعت کاری به همان حسابی که در زمان خرید پرداخت با آن انجام‌شده مسترد می‌گردد.


با توجه به اینکه پس از خرید نهایی هتل امکان تغییر یا اصلاح نام و یا مشخصات مهمان وجود ندارد و جهت اصلاح اطلاعات، می‌بایست هتل کنسل شده و مجدداً رزرو از سوی مهمان صورت گیرد، لذا ارائه اطلاعات شخصی صحیح، نظیر نام و نام خانوادگی طبق اطلاعات شناسنامه‌ای اعم از شماره ملی، شماره پاسپورت، ملیت مسافر، تعداد مسافرین، جنسیت و سن میهمان و … بر عهده مسافر می­باشد.


هتل خریداری‌شده، متعلق به مهمانی است که مشخصات خود را در سیستم وارد کرده و غیرقابل‌انتقال به غیر می‌باشد؛ و اگر مشخصات واچر با مشخصات مدارک شناسایی مهمان مطابقت نداشته باشد مهمان پذیرش نخواهد شد.


تغییر تاریخ در رزرو انجام‌شده مقدور نمی‌باشد و در این خصوص می‌بایست رزرو جدید با شرایط و مبالغ جدید صورت گیرد.


ممکن است حین خرید و پرداخت وجه هتل، ظرفیت هتل منتخب تکمیل شود. اگر این اتفاق پس از پرداخت وجه از سوی کاربر صورت گیرد، مبلغ به‌حساب کاربری ایشان اضافه خواهد شد و می‌تواند مجدداً برای خرید هتل اقدام نماید. کسر مبلغ از حساب به‌منزله اخذ قطعی واچر هتل نبوده و در صورت انصراف از خرید، مبلغ به همان حسابی که از طریق آن خرید انجام‌شده است استرداد خواهد شد.


در صورت تحویل اتاق دیرتر از موعد مقرر توسط هتل، هیچ مبلغی به مسافر استرداد نخواهد شد و گام رویایی تو در این خصوص هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.


رزرو هتل فقط شامل رزرو اتاق به تعداد افراد و شب‌های درخواست شده می‌باشد و دربرگیرنده مواردی همچون حمل‌ونقل فرودگاهی، حمل‌ونقل بین‌شهری، راهنما، تعیین طبقه، پارکینگ و یا اجاره‌ی خودرو، استخر، سونا، جکوزی و… نیست مگر در مواردی که در بخش توضیحات هتل به‌عنوان امکانات اضافه ذکرشده باشد و همچنین مینی بار و صندوق امانات در اکثر هتل‌ها شامل هزینه اضافه بوده که به عهده مهمان است و در صورت ایجاد خسارت به هتل توسط میهمان کلیه خسارت‌ها از مسافر دریافت خواهد شد.


پس از ورود به هتل، در صورت خروج از هتل زودتر از موعد ثبت‌شده در واچر، وجهی بابت عدم استفاده از اتاق به مسافر مسترد نمی‌گردد.


در خصوص خرید گروهی در شرایط عادی (غیر اضطراری) فقط فردی که به نمایندگی از سوی مسافران اقدام به ثبت‌نام و خرید نموده مجاز به مراجعه به گام رویایی تو جهت پیگیری، ابطال و یا دریافت وجوه پرداختی بوده و سایر مسافران در این خصوص مجاز به مراجعه به گام رویایی تو برای این امر نمی‌باشند.


اگر کاربر درخواست‌هایی همچون اتاق با دو تخت یک‌نفره، یا اتاق دارای امکان استفاده از دخانیات، ورود زودتر یا دیرتر از موعد و مواردی از این قبیل را داشته باشد، گام رویایی تو به هتل منتقل می‌کند و تائید نهایی در این خصوص با هتل است و گام رویایی تو در این خصوص هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.


قابل‌ذکر است طبق قوانین اکثر هتل‌ها، افراد بالای ۴ سال بزرگ‌سال محسوب می‌گردند و می‌بایست هنگام رزرو اتاق برای آنان تخت در نظر گرفته شود، در صورت عدم رعایت این موضوع ممکن است هتل از ورود تعداد افراد بیش از ظرفیت رزرو شده ممانعت به عمل آورد. گام رویایی تو هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. در صورت نیاز به تخت برای کودک در هر سنی زمان خرید، باید کودک را بزرگ‌سال انتخاب نموده و اطمینان حاصل فرمایید نوع اتاق منتخب ظرفیت کل تعداد نفرات در یک اتاق را دارا باشد، در صورت عدم رعایت این موضوع زمان پذیرش هزینه نفر اضافه مستقیماً توسط مسافر در هتل پرداخت می‌گردد و هیچ نوع مسئولیتی در این خصوص متوجه گام رویایی تو نخواهد بود.


درصورتی‌که هتل به هر دلیلی، امکان پذیرش مهمان باوجود واچر معتبر را نداشته باشد، مسافر می‌بایست بلافاصله با واحد پشتیبانی گام رویایی تو تماس گرفته تا در کمترین زمان مشکل حل شود و یا در صورت عدم پذیرش مسافر توسط هتل منتخب، هتل مناسب دیگری مشابه هتل منتخب مهمان که از طرف تأمین‌کننده پیشنهاد شده است برای ایشان جایگزین گردد. در صورت عدم پذیرش هتل پیشنهادی توسط مسافر، مبلغ اخذشده بابت آن رزرو را به مهمان استرداد می‌کند و گام رویایی تو دیگر هیچ مسئولیتی در قبال آن رزرو ندارد.

پس از پرداخت مبلغ رزرواسیون هتل و قطعی شدن آن، واچر برای کاربر صادر در حساب کاربری منتشر و به ایمیل کاربر ارسال می‌گردد. ارائه واچر هتل به همراه مدارک شناسایی از سوی مهمان به مسئول پذیرش هتل الزامی است.


با توجه به شرایط هتل، رزرو اتاق‌های سه تخته ممکن است شامل یک اتاق دوتخته همراه با تخت اضافه (Extra bed) بوده و یا سه تخت استاندارد است و نیز سایز اتاق‌ها و انتخاب طبقه اتاق‌ها بستگی به ظرفیت هتل در زمان پذیرش مهمان دارد.


با تائید رزرو هتل، مسافر با قوانین و مقررات مربوط به هتل منتخب و همچنین قوانین مربوط به فسخ رزرو نیز موافقت می‌نماید، به علت اینکه فسخ یک واچر هتل ممکن است مشمول جریمه شود، به همین دلیل به مسافرین محترم پیشنهاد می‌شود پیش از قطعی نمودن هتل و خرید واچر قوانین و مقررات را کامل مطالعه نمایند. در قراردادهای آنلاین طبق قانون تجارت الکترونیک امضای مسافر به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود. امضای الکترونیکی (Electronic Signature): عبارت از هر نوع علامت منظم شده یا به نحوی منطقی متصل شده به داده پیام است که برای شناسایی امضاکننده داده پیام مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

قوانین و مقررات هتل خارجی

ثبت‌نام در سایت گام رویایی تو رایگان است. عملیات خرید هتل در وب‌سایت گام رویایی تو مشمول مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. خریدار ضمن خرید اینترنتی هتل و یا استرداد هتل تعهد می‌دهد که از کلیه‌ قوانین و مقررات خرید هتل آگاهی کامل دارد و در صورت موافقت با این قوانین، بر روی چک باکس کلیک کرده و جهت ایجاد صحت اطلاعات هتل تمام تلاش خود را می‌نماید در صورت نیاز مسافر به کسب اطلاعات جزئی با دقت بالاتر می‌بایست با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایند.


نظر به اینکه سیاست‌های قابل‌اجرای هتل با تأمین‌کنندگان سایت متفاوت از شرایط پذیرش و ابطال رزرو مسافر به‌صورت انفرادی است لذا تنها قوانین اعلام‌شده روی سایت گام رویایی تو بر روابط مسافر با گام رویایی تو در خصوص شرایط ابطال یا انجام تغییر روی واچر خریداری‌شده قابل‌اجرا می‌باشد.


ممکن است کنسل کردن واچر هتل از طریق وب‌سایت گام رویایی تو، شامل جریمه‌ی کنسلی شود. مقدار این جریمه بنا بر قوانین کنسلی هر هتل و تأمین‌کننده سایت متفاوت است که مبلغ جریمه در حین خرید هتل به اطلاع مسافر رسانده شده است. مبلغ جریمه از قیمت هتل کسر شده و مابقی مبلغ، به‌حساب مسافر استرداد خواهد شد. این مسئله در خصوص هتل‌هایی که جریمه آن‌ها 100% در سایت قیدشده صادق نیست و هزینه‌ی این هتل‌ها در صورت کنسلی به‌طور کامل دریافت می‌شود.


با توجه به قوانین تأمین‌کننده، در صورت کنسل کردن بهابرگ هتل، علاوه بر هزینه جریمه قیدشده، مبلغ 10% هزینه خدمات (Service Fee) نیز از مبلغ کل کسر گردیده و مابقی مبلغ به‌حساب مسافر استرداد خواهد شد.


رزرو هتل فقط شامل رزرو اتاق به تعداد افراد و شب‌های درخواست شده می‌باشد و دربرگیرنده مواردی همچون حمل‌ونقل فرودگاهی، حمل‌ونقل بین‌شهری، راهنما، تعیین طبقه، پارکینگ و یا اجاره‌ی خودرو و... نمی‌باشد و همچنین مینی بار و صندوق امانات در اکثر هتل‌ها شامل هزینه اضافه بوده که به عهده مسافر می‌باشد و در صورت ایجاد خسارت به هتل توسط مسافر، کلیه خسارت‌ها از مسافر دریافت خواهد شد.


طبقه واقع‌شدن اتاق و نوع تخت کاملاً بستگی به شرایط موجود در زمان پذیرش مسافر (Subject To Availability) اتاق‌ها دارد.


درصورتی‌که در زمان اقامت مسافر، هتل در شرایط تعمیرات و Renew باشد و مسافر محترم از شرایط موجود ناراضی باشد، باید مستقیماً عدم رضایت خود را به هتل اعلام نموده و از هتل درخواست هتل جایگزین نماید. در غیر این صورت شرکت گام رویایی تو هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.


ساعت ورود و خروج مسافر به/از هر هتل، متفاوت بوده و بر اساس قوانین و مقررات حاکم در مقصد موردنظر می‌باشد و مسافر موظف به رعایت آن می باشد. در صورت نیاز به تحویل اتاق زودتر از زمان مقرر و یا تخلیه دیرتر از زمان اعلام‌شده حتماً هماهنگی قبلی انجام پذیرد.


زمان پذیرش مسافر در هتل‌ها (Check In) عموماً ساعت 14:00 می‌باشد. در صورت ورود بعدازاین ساعت به هتل، به هر علت، مسافر موظف است این مسئله را قبل از ساعت ذکرشده به پشتیبانی 24 ساعته گام رویایی تو اطلاع دهد تا این مسئله بلافاصله به هتل اعلام شود. در غیر این صورت ممکن است هتل رزرو مسافر را (No-show) کنسل تلقی کرده و رزرو را باطل نماید، در این صورت خسارات بعدی، طبق شرایط کنسلی اعمال می‌گردد و در این خصوص هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده گام رویایی تو نخواهد بود.

 

در تعدادی از هتل‌ها‌، هاستل‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌ها به علت عدم وجود پذیرش 24 ساعته، امکان ورود دیرتر از موعد مقرر میسر نمی‌باشد؛ و جهت حل این امر باید با هتل هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد. همچنین در نظر داشته باشید، گاها این امر با پرداخت هزینه امکان‌پذیر خواهد بود. درصورتی‌که مسافر قصد ورود به هتل بعد از ساعت تعیین‌شده را دارد باید پیش از خرید، این مورد را با تیم پشتیبانی 24 ساعته گام رویایی تو هماهنگ نموده و شرایط ورود به هتل را جویا شود، در غیر این صورت هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده گام رویایی تو نخواهد بود.


پس از ورود به هتل، در صورت خروج از هتل زودتر از موعد ثبت‌شده در واچر و جهی بابت عدم استفاده از اتاق به مسافر مسترد نمی‌گردد.


در زمان رزرو هتل کلیه شرایط کنسلی و قوانین هتل در قسمت انواع اتاق‌ها برای مسافر نمایش داده می‌شود لطفاً تمامی شرایط و قوانین به‌دقت مطالعه شود و در صورت وجود هرگونه ابهام در قوانین ذکرشده، پیش از نهایی کردن رزرو خود با پشتیبانی 24 ساعته گام رویایی تو تماس حاصل فرمایید.


ممکن است حین فرآیند خرید و پرداخت وجه هتل، هتل منتخب پر شود، اگر این اتفاق بعد از کسر مبلغ از حساب شما رخ بدهد، مبلغ هتل به اعتبار شما افزوده می‌شود و می‌توانید مجدد برای خرید هتل اقدام فرمایید. کسر مبلغ از حساب شما به‌منزله‌ی اخذ قطعی هتل نبوده و در صورت انصراف از خرید، مبلغ به همان حسابی که از طریق آن خرید انجام‌شده استرداد خواهد شد.


پس از انجام پرداخت و تائید آن، رزرو هتل قطعی شده و واچر هتل به ایمیل مسافر ارسال می‌شود. هنگام مراجعه به هتل، ارائه واچر هتل به همراه مدرک معتبر شناسایی به مسئول پذیرش الزامی می‌باشد. قابل‌ذکر است هتل‌ها تا یک روز قبل از ورود مسافر شماره تائیدیه (Hotel Confirmation Number) را به شرکت گام رویایی تو اعلام می‌نمایند و کد اعلام‌شدههمان زمان از طریق پیامک و ایمیل برای مسافر ارسال می‌گردد. در صورت عدم دریافت کد تائید ذکرشده تا تاریخ مذکور، لطفاً با تیم پشتیبانی گام رویایی تو تماس حاصل فرمایید.


واچر گام رویایی تو پس از صدور جهت اقامت در هتل کاملاً معتبر می‌باشد، با توجه به اینکه قوانین سفارت هر کشور جهت پذیرش واچر هتل متفاوت می‌باشد خواهشمند است اطلاعات تکمیلی موردنیاز را از سفارت موردنظر کسب نمایید.


با توجه به تنوع اتاق‌های موجود (Type Room) در هتل، هتل آپارتمان و ...، رزرو اتاق‌های سه تخته (Triple) شامل یک اتاق دوتخته همراه با تخت اضافه (Extra bed) و یا سه تخت استاندارد می‌باشد و نیز سایز اتاق‌ها و انتخاب طبقه اتاق کاملاً بستگی به شرایط موجود بودن ظرفیت هتل (Subject To Availability) در زمان پذیرش مسافر دارد.
توجه داشته باشید درصورتی‌که اقدام به رزرو اتاق دوتخته (Double/Twin) می‌نمایید و همراه (فرزند) دارید، به کودک شما تختی اختصاص داده نخواهد شد. قانون سن فرزند همراه بدون تخت در هتل‌ها متفاوت می‌باشد و اگر پذیرش فرزند همراه مسافر شامل هزینه‌ای گردد مستقیماً توسط مسافر به هتل پرداخت خواهد شد. همچنین در صورت نیاز به تخت برای کودک در هر سنی زمان خرید، باید کودک را بزرگ‌سال انتخاب نموده و اطمینان حاصل فرمایید نوع اتاق منتخب ظرفیت کل تعداد نفرات در یک اتاق را دارا هست، در صورت عدم رعایت این موضوع زمان پذیرش هزینه نفر اضافه مستقیماً توسط مسافر در هتل پرداخت می‌گردد و هیچ نوع مسئولیتی در این خصوص متوجه گام رویایی تو نخواهد بود.
ظرفیت پذیرش مسافر در اتاق Single یک نفر و در اتاق Double دو نفر و در اتاق Triple سه نفر و در اتاق Quadruple چهار نفر می‌باشد. درصورتی‌که تعداد مسافرین منطبق با ظرفیت اتاق خریداری‌ شده نباشد در صورت پذیرش از طرف هتل، هزینه پذیرش و خدمات مربوط به نفرات اضافه مستقیماً در هتل از مسافرین محترم دریافت خواهد شد.


هزینه پرداختی بابت تخت اضافه(Extra Bed) در برخی هتل‌ها، شامل هزینه غذا (Meal) کمی گردد و مسافر ملزم به پرداخت هزینه در هتل می‌باشد.


با توجه به اینکه بعضی از اتاق‌ها دارای شرایط خاص، مثل ویژه پذیرش خانم‌ها یا ویژه پذیرش آقایان می‌باشند، درصورتی‌که مسافری بدون توجه به این شرایط اتاق را خریداری نماید، کلیه مسئولیت آن به عهده شخص مسافر می‌باشد. در این مواقع اگر مسافر در اتاق پیشنهادی هتل پذیرش شود، کلیه هزینه‌های اتاق جدید به عهده شخص ایشان می‌باشد. همچنین هتل اجازه عدم پذیرش مسافر را دارا می‌باشد.


در خصوص خرید گروهی در شرایط عادی (غیر اضطراری) فقط فردی که به نمایندگی از سوی مسافران اقدام به ثبت‌نام و خرید نموده مجاز به مراجعه به گام رویایی تو جهت پیگیری، ابطال و یا دریافت وجوه پرداختی بوده و سایر مسافران در این خصوص مجاز به مراجعه به گام رویایی تو برای این امر نمی‌باشند.

در قبال هرگونه افزایش قیمت توسط خدمات دهندگان گشت اعم از افزایش نرخ ارز، افزایش نرخ هتل، پرواز و یا سایر خدمات، با ارائه مدارک مستند از سوی گام رویایی تو با تائید سازمان، مسافر موظف به پرداخت مابه‌التفاوت اعلام‌شده از سوی گام رویایی تو می‌باشد.
سایت گام رویایی تو درخواست‌های ویژه مسافرین از قبیل اتاق با تخت دونفره، اتاق با دو تخت یک‌نفره، اتاق دارای امکان استفاده از سیگار، ورود زودتر از وقت تعیین‌شده به اتاق و یا خروج دیرتر از وقت تعیین‌شده از اتاق و ... را به هتل منتقل می‌کند، اما چون پاسخ نهایی این درخواست‌ها از طرف هتل خواهد بود، گام رویایی تو نسبت به تائید نهایی آن‌ها تعهدی ندارد.


پرداخت عوارض خروج از کشور، مالیات شهری (City Tax) و مالیات مسافرتی (Tourist Tax) در کشورهای مقصد به عهده شخص مسافر می‌باشد. همچنین اکثر هتل‌ها در بدو ورود مبلغی به‌عنوان ودیعه (Deposit) در زمان تحویل اتاق از مسافر دریافت می‌کند که مسافر می‌بایستی این مبلغ را مستقیماً به هتل پرداخت نماید.


در نظر داشته باشید در تعدادی از هتل‌ها همراه داشتن کارت اعتباری (Credit Card) برای پرداخت سپرده (Deposit)، مالیات شهری (City Tax/Tourist Tax) و هزینه‌های دیگر در هتل الزامی می‌باشد و همچنین ممکن است هتل منتخب شما دارای الزامات و شرایط خاص دیگری نیز باشد، لذا به همین منظور در قسمت شرایط کنسلی و همچنین قبل از پرداخت وجه، قوانین هتل و الزامات هتل منتخب شما به زبان انگلیسی به‌صورت کامل بیان‌شده است، لطفاً قبل از خرید قطعی هتل قوانین موردنظر را کامل مطالعه فرمایید و یا در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید در صورت عدم توجه کافی به قوانین ذکرشده و ایجاد مشکل یا عدم پذیرش هتل زمان ورود هیچ نوع مسئولیتی در این خصوص متوجه گام رویایی تو نخواهد بود.


درصورتی‌که هتل به هر دلیلی (به‌غیراز موارد ذکرشده) امکان پذیرش مسافر باوجود واچر معتبر را نداشته باشد، مسافر باید با واحد پشتیبانی گام رویایی تو تماس گرفته تا در کمترین زمان مشکل حل شود و یا در صورت عدم پذیرش مسافر توسط هتل منتخب، هتل مناسب دیگری مشابه هتل منتخب مسافر که از طرف تأمین‌کننده پیشنهادشده است برای مسافر جایگزین گردد. در صورت عدم پذیرش هتل پیشنهادی، توسط مسافر شرکت گام رویایی تو مبلغ اخذشده بابت آن رزرو را به مسافر استرداد می‌کند و دیگر هیچ مسئولیتی در قبال آن رزرو ندارد.


مسافر موظف است در طول سفر، مطابق با دستورالعمل بیمه ابلاغی از سوی سازمان، اقدامات لازم را در خصوص پوشش بیمه‌ای تکلیفی و اختیاری به‌وسیله پشتیبانی شبانه‌روزی گام رویایی تو به عمل‌آورده و در صورت عدم صدور بیمه و بروز هر نوع حادثه‌ای در طول سفر کلیه خسارت‌ها بر عهده مسافر خواهد بود. توجه داشته باشید بیمه‌نامه‌هایی که بعد از تاریخ سفر و بعد از خروج از کشور خریداری شوند فاقد اعتبار می‌باشند.


رعایت شئونات و اخلاقیات در طول سفر از سوی مسافر الزامی بوده و همچنین مسافر موظف به رعایت کلیه مقررات کشور مقصد می‌باشد، بنابراین عواقب ارتکاب هرگونه تخلف و تبعات داشتن داروهایی که احیاناً در کشور مقصد غیرمجاز بوده، بر عهده مسافر است و چنانچه از این بابت گام رویایی تو جریمه‌ای پرداخت نماید می‌تواند با ارائه مستندات، هزینه انجام‌شده را از مسافر دریافت نماید.


رسیدگی به هرگونه اختلاف بین طرفین قرارداد با ارائه دلایل، بر عهده سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بوده و آرا صادره از سازمان برای طرفین لازم‌الاجراست.
با تائید رزرو هتل، مسافر با قوانین و مقررات مربوط به هتل منتخب و همچنین قوانین مربوط به فسخ رزرو نیز موافقت می‌نماید، به علت اینکه فسخ یک واچر هتل ممکن است مشمول جریمه شود، به همین دلیل به مسافران محترم پیشنهاد می‌شود پیش از قطعی نمودن هتل و خرید واچر قوانین و مقررات را کامل مطالعه نمایند. در قراردادهای آنلاین طبق قانون تجارت الکترونیک امضای مسافر به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.


امضای الکترونیکی (Electronic Signature): امضای الکترونیک عبارت از هر نوع علامت منظم شده یا به نحو منطقی متصل شده به داده پیام است که برای شناسایی امضاکننده داده پیام مورداستفاده قرار می‌گیرد.
هواپیمای ایرلاین‌های داخلی از کدام ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد حرکت می‌کند؟

 

  • ترمینال 1: کیش‌ایر، زاگرس
  • ترمینال 2: ایران ایر، ایر تور، آتا، قشم ایر، معراج، کارون
  • ترمینال 4: ماهان، کاسپین، آسمان، اترک، تابان، سپاهان
  • ترمینال 4 یا 6: سپهران، پویا، ساها (قبل از سفر، از اطلاعات فرودگاه مهرآباد استعلام شود)

 

قوانین کنسلی پروازهای داخلی

با توجه به اعلام مستقیم نرخ پروازها توسط شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر چارترکننده و عدم دخل و تصرف گام رویایی تو در قیمت‌ها و همچنین تصویب سقف نرخ مجاز پروازهای داخلی توسط سازمان هواپیمایی کشوری (قابل‌مشاهده در لینک www.aira.ir)، در صورت مشاهده نرخ بالاتر از سقف مجاز، از خرید خودداری فرموده و مراتب را به پشتیبانی گام رویایی تو اطلاع دهید.

1 - در هواپیمایی ماهان نرخ CHD (کودک) معادل 75 درصد نرخ بزرگ‌سال و در سایر ایرلاین‌ها معادل 50 درصد می‌باشد.
2 - در تمامی پروازهای سیستمی نرخ INF (نوزاد) معادل 10 درصد نرخ بزرگ‌سالان می‌باشد.
* در هواپیمایی نفت 2 ساعت قبل از پرواز به بعد معیار جریمه است.